אודות SalesForce

SalesForce CRMאיסוף וארגון מידע מלקוחות שניתן לפעול על פיו, הוא עבודה במשרה מלאה שאינה סלחנית כלפי טעויות. ככזאת, השקעה בתוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) באיכות גבוהה היא חובה לכל עסק אשר רוצה להעלות את שביעות רצון הלקוחות שלו לשלב הבא. תוכנת ניהול קשרי לקוחות מציעה מספר יתרונות אשר יכולים לסייע לכם לזהות, להבין ולעזור לכם עם הלקוחות שלכם כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג לאבדן הכנסות כתוצאה ממידע שאינו מלא.

לפניכם ששה יתרונות של תוכנת ניהול קשרי הלקוחות SalesForce אשר יכולים לסייע לארגון שלכם להצליח.

ארגון מידע טוב יותר

ככל שאתם יודעים יותר על הלקוחות שלכם, כך תוכלו להציע להם חוויה חיובית טובה יותר, כזאת שבאמת תחזיר את ההשקעה בלקוחות. חשוב שכל דבר שהם עושים וכל אינטרקציה שלהם עם הארגון שלכם יזוהה, יתועד ויירשם. על מנת לעשות זאת, אתם צריכים להתקדם מעבר לפתקים נדבקים וארונות תיוק מבולגנים ותתחילו להשתמש בטכנולוגיה ארגונית מתקדמת שלא רק יכולה לכמת ולמיין מידע במדוייק לשליפה פשוטה בעתיד, אלא גם להפוך את המידע הזה לזמין בכל מחלקות הארגון. הודות ל- CRM של SalesForce, כל זה הופך לאפשרי. ה- CRM של SalesForce מאפשר לכם לאחסן רשימה ענקית של לקוחות וגם מידע חשוב הקשור אליהם. גישה לקובץ שלהם אפילו הרבה יותר נוח בזכות טכנולוגיית המחשוב בענן, לכן לא משנה למי זה עוזר בתמיכה בלקוח באותו זמן, היות ולכולם יש גישה מיידית למידע שניתן לפעול על פיו. התוצאה היא פחות בזבוז זמן הן ללקוחות והן לעובדים.

תוכנת ניהול קשרי לקוחות לתקשורת משופרת

כפי שצויין, מערכת ניהול קשרי לקוחות, ה- CRM של SalesForce מאפשר לכל עובד לספק את אותה רמה גבוהה של שירות על ידי גישה לאותו מידע לקוחות. בסופו של דבר, אפילו אם ללקוחות שלכם יש נקודת מגע ראשית אחת בלבד, קיים סיכוי גבוה שבשלב מסוים היא לא תהיה זמינה והלקוח ייאלץ לעבוד עם מישהו חדש בארגון. כשזה קורה, לקוחות רבים מתמודדים עם האפשרות הלא מעודדת שהם יצטרכו להתחיל מחדש עם מי שלא מבין את העדפותיהם והדרישות הייחודיות להם. פלטפורמת ה- CRM של SalesForce נותנות מענה לחשש זה על ידי הפיכת מידע הלקוח מובן לכל מי שזקוק לו. באופן כזה זה לא משנה מי מטפל באותו רגע בלקוח, היות וכולם משתמשים באותו מידע. היות ומערכת ניהול קשרי לקוחות היא מבוססת-ענן ונגישה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, יתרונות התקשורת של פלטפורמת ניהול קשרי לקוחות בנייד אינם מוגבלים למשרד בלבד.

פלטפורמת ניהול קשרי לקוחות משפרת את שירות הלקוחות שלכם

הזמן שלכם יקר וכך גם הזמן של הלקוחות שלכם. במידה והלקוחות שלכם ייתקלו בבעיה הדורשת פתרון, הם יהיו מרוצים רק אם הבעיה תטופל במהירות. הנציגים שלכם יוכלו לשלוף את כל הפעילות אודות רכישות קודמות, העדפות וכל דבר אחר העשוי לסייע להם למצוא פתרון מיד כשהלקוח מתקשר לחברה. במקרים רבים הנציגים היותר מנוסים שלכם יהיו חמושים במידע אודות אינטרקציות העבר וה-log של כל אינטרקציה ויוכלו למצוא את הפתרון תוך מספר דקות הודות למאגר מידע עם נושאים דומים הנגיש עבורם. במידה ואין פתרון נראה לעין, ניתן בקלות להעסיק נציגים נוספים או אף להעביר את המשימה לציבור הרחב לקבל תשובות באמצעות אתרי לקוחות. ה- CRM של SalesForce הופך את התמיכה בלקוחות לפעולה אינטואיטיבית!

הפיכת המשימות היומיות לאוטומטיות

השלמת מכירה אף פעם אינה קלה כמו להשיג את הסכמת הלקוח להתחייב. יחד עם הפרטים הברורים על כל מכירה, ישנן מאות משימות קטנות יותר שחייבים להשלים כדי שהכל יפעל היטב. צריך למלא טפסים, לשלוח דוחות, להתייחס לסוגיות משפטיות. כל המשימות המשניות הללו דורשות זמן, אך הן מהוות היבט חיוני בתהליך המכירה. מערכות ניהול קשרי הלקוחות הטובות ביותר מתוכננות להוריד את הנטל של ביצוע משימות רבות אלו מכתפי העובדים שלכם תודות לאוטומציה. כלומר, הנציגים שלכם יוכלו להתמקד יותר במאמצים שלהם לסגור לידים ולטפל בנקודות המטרידות את הלקוחות, כשה- CRM של SalesForce מטפל בכל הפרטים.

יעילות רבה יותר בעבודת צוותים גדולים

תקשורת מאוחסנת אוטומטית מאפשרת לכם לצפות במיילים, בלוח שנה ופרטי שיחות טלפון בקלות במקום נגיש אחד. הוסיפו את היכולת הזאת לצוותים רבים כדי לגשת לאותו מידע, שפשוט מקפיצה את היקף ההתקדמות שניתן להשיג. צוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות יכולים לשתף מידע יקר ערך אודות לקוחות כדי להמשיך לקדם אותם בצינור ההזמנות, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה של סגירת מכירה, היכרות עם מוצרים חדשים או שירות לקוחות מעולה. כל מחלקה יכולה לתייג צוות שיעביר את המידע המתאים לאדם הנכון. הקלות החדשה הזאת יכולה לאפשר לצוותים לעבוד יחד באופן אחיד כדי לשפר את היכולת להשיג מטרות.

שיפור המידע האנליטי והדיווח

הגנה על כל נתוני סיילספורס - גיבוי לענןמידע שחושב בצורה שגויה לא אמור להיות הסיבה שתגרום לכם לא להצליח. פלטפורמת ניהול קשרי לקוחות, ה- CRM של SalesForce מונעת כזאת אפשרות מראש. מערכות ניהול קשרי לקוחות מאחסנות מידע במקום אחד שמוביל לשיפור בניתוח המידע באופן כללי. על ידי הטמעה קלה של כלים ופלאגינים שונים אתם יכולים ליצור דוחות אוטומטיים שיביאו לניצול מירבי של הזמן שלכם. התאימו אישית את הדשבורדים שלכם כדי לאתר את המידע הדרוש במהירות. למשל, מידע אודות לקוחות, יעדי מכירות ודוחות ביצועים על מנת לגלות הזדמנויות לא מנוצלות. שיפור בדוחות המידע יכול לאפשר לכם לקבל החלטות מלאות תושיה ואפקטיביות שמאפשרות לקטוף את התגמול בנאמנות לקוחות ורווחיות בטווח הארוך. פלטפורמת ה- CRM של סיילספורס היא הרבה יותר מאשר סתם פתרון ניהול קשרי לקוחות. היא מרכזת את כל המידע על הלקוחות בפלטפורמה אחת אחודה שמאפשרת לכם ליצור עסק ממוקד בלקוחות החל מהשיווק, מכירות, שירות לקוחות וכלה בניתוח עסקי. דבר זה מציע לכם הבנה מלאה יותר של הלקוחות שלכם ומוביל להצלחת העסק שלכם.

זאת הסיבה שה- CRM של SalesForce נקרא "פלטפורמה להצלחת לקוחות" (Customer Success Platform). לפני סיילספורס, פתרונות לניהול קשרי לקוחות היו מאוחסנים על שרתי הארגון. האם אתם יכולים לדמיין את העלות והזמן שלקח לחברות לפתח את פתרונות ניהול קשרי הלקוחות שלהם? זה לקח חודשים ואפילו שנים כדי לפתח אותה והעלות הגיעה למיליוני דולרים. גם לאחר שהיא פותחה ונכנסה לשימוש, היה קשה מאד להשתמש בהן. מה יהיה פתרון בר-יישום לכך? בניית תוכנת ניהול קשרי לקוחות בעלות בהישג יד והפיכתה לשירות מקוון לגמרי. זה היה הרעיון העיקרי מאחורי SalesForce. היא החלה כחברת תוכנה כשירות (SaaS) שצמחה והפכה להיות חברת התוכנה החמישית בגודלה בעולם. בעולם של פלטפורמות ניהול קשרי לקוחות, SalesForce שולטת בנתח שוק של 19.7%. המתחרים הקרובים ביותר אליה (מבחינת נתח שוק) הן סאפ (12.1%), אורקל (9.1%) ומיקרוסופט (6.2%) שנמצאות הרחק מאחור. תוכנת AppExchange של SalesForce מציעה למעלה מ-2,700 אפליקציות שהובילו אותה לסך של למעלה מ-3 מיליון התקנות ויותר מ-70% מהלקוחות של SalesForce משתמשים באפליקציות הרשומות ב-AppExchange. כיום חברות רבות מפתחות את האפליקציות שלהן בפלטפורמת SalesForce או שהן עוברות אליה. זה העלה את הביקוש למפתחי ומנהלי מערכות SalesForce. כיום המקצוע ארכיטקט מערכת סיילספורס הינו אחד הכישורים המבוקשים ביותר בקורות חיים של אנשי מחשוב.

SalesForce החלה בשנת 1999 עם חזון של המצאה מחדש של מערכות ניהול קשרי הלקוחות (CRM). השימוש החלוצי שלהם במחשוב ענן גרם למהפיכה באופן שבו משווקים ומשתמשים בתוכנות בחברות גדולות ושינה את התעשייה הזאת באופן מהותי. מאז ש- Salesforce השיקה את פתרון ניהול קשרי הלקוחות הראשון שלה, השימוש במוצרי Salesforce הוא בענן באופן מוחלט. כלומר, כל השימוש בה מקוון: ללא תוכנה וללא חומרה. לא כרוכות בכך כל עלויות התקנה יקרות, ללא צורך בתחזוקה, העובדים שלכם יכולים לעבוד מכל מכשיר שיש לו חיבור לאינטרנט, בין אם זה סמארטפון, טבלט או לפטופ, עם 3 שדרוגים כל שנה ללא עלות והיא מושלמת עבור עסקים קטנים וחברות גדולות כאחד. גישה מהפכנית זאת הובילה לכך שענן המכירות של Salesforce הוא מערכת ניהול קשרי הלקוחות מספר אחת בעולם.

SalesForce היא לא רק מוצר טוב יותר בעלות יחסית נמוכה. היא מחליפה את תהליך ההתקנה הארוך ומעבירה הכל לרשת האינטרנט. SalesForce שינתה את המודל העסקי: ללא הסכמים ארוכי טווח או עסקאות לרכישת רשיונות תוכנה יקרים. כל אחד יכול להשתמש בפלטפורמת Salesforce פשוט על ידי תשלום דמי מנוי חודשיים. SalesForce היא הרבה יותר מאשר מוצר יחיד: זהו פתרון אינטגרטיבי מושלם לניהול כל האינטרקציות עם הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם, שמתוכנן לסייע לארגון שלכם לגדול ולהצליח.

SalesForce מציעה לכם נתיב מהיר יותר משלב הרעיון לפיתוח אפליקציה. אתם יכולים להתמקד בפיתוח האפליקציה על ידי שימוש בכלי Salesforce במקום ליצור את התשתית והכלים בעצמכם. דבר זה עשוי לחסוך לכם שנים של עבודה והון עתק:
  1. משתמשי SalesForce אומרים בדרך כלל שזוהי פלטפורמה ייחודית בזכות שלוש סיבות עיקריות:
    • מהירות – התקנת תוכנת ניהול קשרי לקוחות מסורתית יכולה לקחת למעלה משנה בהשוואה לזמן שלוקח להתקין ולהשתמש בפלטפורמת Salesforce.
    • קלות שימוש – סיילספורס זוכה בקטגוריה של קלות השימוש ללא ספק. אתם יכולים לנצל יותר זמן להשתמש בה והיא דורשת פחות זמן כדי להבין איך להשתמש בה (עקומת למידה קצרה).
    • יעילות – היות והיא קלה לשימוש וניתן להתאים אותה לצרכים של העסק, הלקוחות חושבים שפלטפורמת SalesForce היא מאד אפקטיבית.
  2. SalesForce נמצאת בענן, כך שצוות העובדים שלכם יכולים להשתמש בה מכל מקום עם חיבור לאינטרנט.
  3. אם העסק שלכם משתנה במהירות וגם אם העסק שלכם וותיק וקיים שנים רבות, כנראה שגם העסק שלכם משתנה. אתם יכולים להתאים את SalesForce לקצב הצמיחה שלו לגמרי. 
  4. ההטמעה של אפליקציות צד שלישי בפלטפורמת Salesforce נעשית בצורה חלקה. אם אתם רוצים לשלב את סיילספורס עם Gmail, אתם יכולים לעשות זאת וכך גם אם אתם מעוניינים לשלב אותה עם תוכנת הנהלת החשבונות שלכם (קשה לבצע שילוב כזה עם תוכנות ניהול קשרי לקוחות אחרות).
  5. עלות השימוש SalesForce היא בהישג יד במיוחד אם אתם שוקלים את מגוון היכולות שלה. אפילו חברות הזנק ועסקים קטנים משתמשים בפלטפורמת SalesForce.
מידע SalesForce בארגון שלכם אינו מוגן כמו שאתם חושבים