SalesForce - משתמשים עיקריים

האם הארגון שלכם מוכן להתאוששות מאסון?ארגונים המשתמשים במוצרי SalesForce נוטים לאימוץ נרחב של פלטפורמות אוטומציה בשיווק ושמים דגש חזק על מכירות, שיווק ושירות לקוחות.

SalesForce ממשיכה לצמוח ככל שיותר משתמשים ממשיכים לאמץ את פלטפורמת ניהול קשרי הלקוחות שלה בהיקפים אדירים. האם קיימים מאפיינים ייחודיים המבדילים בין חברות המשתמשות במוצרי SalesForce לעומת חברות אחרות? האם אתם יכולים באמת לנבא מי משתמש ב- SalesForce רק מלצפות במידע הזמין ברשת (כשמשתמשים באנליטיקה תחזיתית).

על מנת לנתח את הדנ"א של משתמשי SalesForce, נערך מחקר עצמאי שבו השתמשו בטכנולוגיה ייחודית כדי לאתר חברות המשתמשות במוצרי SalesForce. החוקרים ביצעו סריקות אתרי אינטרנט של מיליוני חברות, כדי לגלות את הקוד והטכנולוגיה שרומזת על שימוש ב- SalesForce. בנוסף, סרקו החוקרים רשתות חברתיות, לוחות מודעות להצעות עבודה ומאגרי מידע אחרים כדי למצוא הוכחה קניינית (Proprietary Evidence) לשימוש ב- SalesForce. החוקרים ניתחו את כל נקודות המידע האלו והגיעו לדגם שיכול לנבא אם החברה משתמשת ב- SalesForce או לא. בשלב הבא של המחקר, החוקרים השוו קבוצת החברות שמשתמשות ב- SalesForce לעומת קבוצה שאינה משתמשת במוצרי SalesForce. החוקרים השוו את שתי הקבוצות לפי אלפי פרמטרים על החברות האלו, כולל דמוגרפיה, נתונים פיננסיים, תרשימים ארגוניים, הצעות עבודה, שיטות שיווק ומכירות ופריסת טכנולוגיות.

להלן תוצאות ניתוח המחקר:

גודל חברות ונישות בתעשיה (Industry Verticals)

מוצרי סיילספורס פופולריים בתעשיות רבות וחברות בגדלים שונים. למעשה, הם פופולריים במיוחד בעסקים בינוניים ובתעשיות התוכנה, שירותים עסקיים וייצור. ניתוח נוסף במחקר מראה של-74% מהחברות שמשתמשות בסיילספורס יש הכנסות שנתיות של בין מיליון ל-50 מיליון דולר ו-63% מהן בתחום התוכנה, שירותים עסקיים או ייצור.

Pardot היא התוכנה השניה הפופולרית ביותר

כשהחוקרים ניתחו את היקף האימוץ של פלטפורמות אוטומציה בשיווק, הם גילו מגמות מפתיעות. למשל, גילינו שהסיכוי שלחברות שמשתמשות בסיילספורס יש פלטפורמת אוטומציה לשיווק גבוה ב-21% מכאלו שאינן משתמשות במוצרי סיילספורס. Pardot, פלטפורמת אוטומציית השיווק של סיילספורס היא הפלטפורמה השנייה הכי פופולרית אצל משתמשי סיילספורס עם נתח שוק של 19%.

ממצא מעניין נוסף הוא שחברות המשתמשות ב-SalesForce שמות דגש על מכירות ושיווק והסבירות שיהיו להן צוותי מכירות ושיווק הייתה גבוהה פי 4 מכאלו שאינן משתמשות ב-SalesForce. ל-87% מהחברות שמשתמשות ב- SalesForce יש צוות מכירות, לעומת רק 24% מהחברות שלא משתמשות ב- SalesForce. בנוסף לכך, ל-71% מהחברות שמשתמשות ב- SalesForce יש צוות שיווק, בהשוואה ל-14% בלבד מהחברות שלא משתמשות ב- SalesForce – פי 5 יותר.

לסיילספורס יש גם בעלת נוכחות חזקה מאד בחברות המעסיקות צוות שירות לקוחות, מעבר לשיווק והמכירות. ל-51% מהחברות המשתמשות במוצרי סיילספורס יש צוות שירות לקוחות שמיועד לכך, לעומת 5% בלבד מהחברות האחרות, שזה פי 10 יותר.

העמדה החזקה של SalesForce בתעשיית הטכנולוגיה ברורה כשבוחנים את התרשימים הארגוניים. הסיכוי שלחברות המשתמשות ב- SalesForce יש מחלקת מחשוב גבוה פי 6, סיכוי גבוה פי 5 שיהיו בהם צוותי פיתוח תוכנה והנדסה וסיכוי גבוה פי 9 שיש להן צוות אבטחת איכות.

חוקרים ניתחו לוחות הצעות עבודה ברשת של משרות שפורסמו בשנה האחרונה על ידי חברות שמשתמשות ב-SalesForce והתוצאות מראות שרוב המשרות הפופולריות הן לאנליסטים עסקיים, מפתחי agile ומומחים לאפליקציות עסקיות (שבדרך כלל כוללות מנהלי מערכות SalesForce).

לסיכום

מגוון המידע באינטרנט יכול לחשוף תוצאות מעניינות אודות הדנ"א של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. לקוחות סיילספורס נוטים להיות עסקים בינוניים בתעשיות הטכנולוגיה, שירותים וייצור. הם גם נוטים להשתמש באוטומציה לשיווק ושמים דגש חזק על מכירות ושיווק. סוג זה של מידע זמין ברשת לאינספור טכנולוגיות וחברות. כשאתם מחפשים אחר הלקוחות הבאים שלכם, מידע כזה הוא לא רק מעניין אלא יקר ערך.

 
קחו שליטה על הגנת נתוני סיילספורס