החיפוש הופך לחכם יותר

החיפוש הופך לחכם יותר עם תוכנת החיפוש למסחר Einstein Search for Commerce! האם קרה לכם ששוחחתם בטלפון, כשאתם משתמשים בסרגל החיפוש הישן האמין, אך זה שלא מסוגל למצוא מוצר שרק חיפשת אתמול? בטח שהייתם בין פגישות או שחיכיתם לחבר כשעמד לרשותכם זמן מוגבל. אז זנחתם את החיפוש, כשאתם נותרים בידיים ריקות ללא המוצר שאתם יודעים שהוא נמצא אי שם.

חברת Salesforce מבינה את התסכול הזה היות והם עובדים עם קמעונאים בינלאומיים, שמתמודדים עם הבעיה הזאת מדי יום ונותנת לו מענה באמצעות ענן המסחר שלה. נקודת הכאב הזאת היא בדיוק הסיבה שחיפוש חכם באתר ובינה מלאכותית הם כה חיוניים לעתיד הקמעונאות, במיוחד במכשירים ניידים. חיפוש באתר הוא חשוב היות והוא מסייע לחבר בין קונים ומוצרים שהם רוצים במהירות רבה יותר.

הסבירות שצרכנים שמשתמשים בחיפוש יקנו היא פי 2.4. הם גם מספקים יותר הכנסות, כשהם מקדישים פי 2.6 יותר זמן באתרי קמעונאים בניידים ובדסקטופים לעומת אלו שאינם משתמשים בחיפוש. למעשה, 9% מהקונים שמשתמשים בחיפוש ב-Commerce Cloud של Salesforce אחראיים לקרוב לרבע מכלל המכירות לפי דוחות של Commerce Cloud ו-SapientRazorfis. כך שזה הכרחי שקמעונאים ישתמשו בכלי חיפוש חכמים יותר, שיציעו לקונים שלהם חוויות חיפוש טובות יותר אשר יכולות להיות להן השפעה חזקה על המכירות.

פלטפורמת Salesforce Commerce Cloud הופך את החיפוש באתר לחכם יותר על ידי הטמעת העוצמה של בינה מלאכותית בה. אנו יכולים לעשות זאת בשני אופנים: על ידי העצמת צוות מכירות עם כלים טובים יותר, באמצעות התאמה אישית של חווית החיפוש על ידי שימוש בבינה מלאכותית כך שכל קונה יוכל לראות סדרת מוצרים ייחודית, שנבחרה אך ורק עבורם. השאיפה של Salesforce להפוך את החיפוש לחכם יותר ולשפר את תוצאות החיפוש עבור קמעונאים וצרכנים, הובילה לאיינשטיין, פלטפורמת החיפוש למסחר. איינשטיין הוא סדרת תכונות בינה מלאכותית מתקדמות שמוטמעות בכל פלטפורמת Salesforce, מחוזקת על ידי למידת מכונה, לימוד לעומק, אנליטיקה חוזה פני עתיד ועיבוד שפה טבעי.

כלי מסחר מבוססי בינה מלאכותית מסייעים לצוותי מסחר אלקטרוני להשתמש במידע רב שנמצא אצלם בפלטפורמה ולהפוך אותו לבעל ערך. לעתים קרובות המשימה של שיפור החיפוש הוא משימה ידנית. למשל, יצירת מילונים של מילים נרדפות. הדבר כולל סריקה בלוג חיפוש ארוך על מנת לזהות מלים שקונה יכול לחפש, אך הוא לא יקבל כל תוצאה ואז להגדיר אלו מילונים של מילים נרדפות קיימים צריך להוסיף עבור המונחים החסרים האלו. תהליך ממושך זה לא מושלם או שהוא מושלם בצורה לא מדוייקת. על ידי הטמעת כלי חיפוש המטמיעים אסטרטגיות שיווקיות מבוססי בינה מלאכותית, אנו יכולים לדלג על התהליך הארוך הזה. בינה מלאכותית יכולה לחשוף את המונחים החסרים אוטומטית ולהשתמש באלגוריתמים חזקים, כדי להציע את המילון של מלים נרדפות המדוייק ששם צריך להוסיף אותם. בעל החנות יכול ליהנות מיתרון זה באופן מיידי ומצד שני, הקונה מקבל תוצאות חיפוש טובות יותר והרבה פחות דפים שהם "ללא תוצאות".

בעלי חנויות יכולים לשפר את החיפוש עוד יותר על ידי שימוש באלגוריתמים חזקים דומים, כדי ליצור חיפוש מותאם אישית באתר. לפני שקונה אפילו מקליד אות אחת בסרגל החיפוש, מציגים לו המלצות חיפוש באמצעות תפריט נשלף, שמותאם אך ורק עבורו. זוהי הגוגוליפיקציה של החיפוש באתר. במקרה זה הבינה המלאכותית משתמשת בדפוסי התנהגות קודמים בשילוב עם כל דפוסי ההתנהגות האחרים של הקונה שנאסף באתר. הדבר מסייע להם למצוא את המוצרים שהם מעוניינים בהם (או מוצרים שהם אפילו לא היו מודעים לכך שהם רוצים אותם) במהירות רבה יותר!

הטמעת פרסונליזציה להיבטים כה רבים של חווית הלקוח, החל מהמלצות מוצר, התאמה אישית של דפי הבית ועד הצעות שיווקיות. הטמעת פרסונליזציה מבוססת-בינה מלאכותית בחיפוש באתר היא טבעית ועוצמתית ותציע לקמעונאים הזדמנות למכירות רבות יותר ונאמנות לקוחות חזקה יותר.